miercuri, 24 februarie 2010

Cheated

Azi am fost tras pe sfoara de o eleva. Trebuia sa-si faca tema ca sa ii pun in catalog 10(avea un 10 in agenda mea), si-a facut-o si i l-am pus. Imediat de cum si-a luat carnetul, jubila in fata mea, batand palma cu o colega, multumindu-i(colega care isi face mereu temele-prima eleva nu-si care stiu ca mai dadea prin clasa tema ca i-o cereau copiii). Evident, concluzia logica e ca a copiat tema, si astfel nota viitoare ale ambelor fete va fi diminuata cu 2 puncte. Poate ca am fost prea indulgent, nu stiu..
Oricum, nu vreau sa ma mai gandesc la asta. Si nici la ce abrambureala e in invatamant acum. Ma gandesc doar ca joi voi fi in galati, acasa,si desi voi avea de umblat si de treaba toata ziua, important e ca voi fi acasa. Deja vreau sa vina vara si sa stau mereu la locusorul meu, in casa mea. Pana atunci, ma bucur ca vine primavara si ca se mai dezmorteste putin aerul.


si din sectia Remeber Them?

Doua din formatiile care imi plac mult. Au scos hit dupa hit,melodii care suna extraordinar de bine, si au versuri scrise bine: The Cardigans & Garbage








Si ca bonus,una din cele mai tari melodii ale formatiei Blondie(tot pt Remember Them)


Niciun comentariu: