luni, 14 februarie 2011

Happy V Day!

No ce-o mai trecut dara timpu'! A venit si Ziua Indragostitilor pe stil englezesc. Multi oameni sunt impotriva acestei sarbatori(chiar si ai lor, nu numai ai nostri) ca li se pare comerciala si pentru ca nu e autohtona. Valentine's Day e comerciala pentru ca este perceputa ca atare de noi, cei care nu avem o traditie in sensul sarbatoririi ei. Pe de alta parte, Valentine's Day a resuscitat Dragobetele, de care eu nu auzisem pana nu am auzit si de Valentine's Day in Romania. Poate parintii mei stiau. Dar nu mi-au povestit si mie. Poate la tara se stia, dar mi-e cam greu sa cred pentru ca nici acolo nu se sarbatoreste mai deloc Dragobetele. Deci, multumesc Valentine's Day pentru ca pui in evidenta sarbatorile romanesti!
Ca prof de engleza, am pus sarbatorirea Lunii Dragostei (Sf Valentin si Dragobetele) ca activitate extrascolara. Si azi primesc roada elevilor : un desen de la un elev talentat, dar problematic, si un eseu de la doua fete(cel putin asa era vorba, fiind de fapt una care munceste) cu privire la povesti de dragoste faimoase. Abia astept sa vad ce primesc. Promit ca le pun aici!

2 comentarii:

Anne spunea...

Pai sarbatoarea asta chiar e comerciala si nu e autohtona , dar nu conteaza ,cat despre eseu , well nu e tocmai un eseu.(don't promise something that you can't do ).

madalina spunea...

ana nu mai scrie jumate in romana jumate in engleza sa int shi eu cv =))