marți, 11 octombrie 2011

Jericho Rose

Facandu-i mamei comanda de pe Bon Prix de ceva, am dat la un moment dat si peste acest trandafir de Jericho. In poza e extrem de verde, in realitate nu e chiar asa. Insa nici nu are cum. El practic vine sub forma unui ghem uscat intr-o punga. E inrudit cu acele torocoale de arbusti pe care le vedem mereu rostogolindu-se prin filmele western(tumbleweed o numesc americanii).

Ideea e ca pui acest ghemotoc intr-o farfuriuta cu apa calda(cu radacinile in farfurie, nu tot) si in cateva ore el se va deschide(mai mult sau mai putin complet). Timp de 5-6 zile i se schimba apa zilnic, si apoi el trebuie scos din apa si lasat pur si simplul.
Se va strange la loc si 3-4 saptamani e bine sa fie lasat asa, dupa care poate fi "readus la viata". Fiind o planta de desert, nu are nevoie de multa apa.

Acum... vorba umbla-n sat ca ar fi fost binecuvantat de Fecioara Maria cu viata vesnica (inainte sau dupa moartea lui Iisus),si multi il pregatesc pentru Paste(the miracle of resurrection). Eu nu pentru la asta l-am cumparat, sa fim seriosi! E doar o planta care s-a adaptat cat de bine a putut la mediul in care traieste. Trandafirul arata mai degraba a conifer(seamana cu chiparosii la frunze), si mi s-a parut cool. Al meu nu s-a deschis nici in a doua zi complet, si nici nu e verde complet, dar e de inteles(cine stie de cand e in stare uscata?!) insa eu sunt multumit de cat s-a deschis si cat de verde e.






ghemotocul abia pus in apa

Adăugaţi o legendă

se vede in dreapta jos radacina





incepuse sa dea semne ca se deschide










aici e cat s-a deschis de tare, inca mai sunt multe fruze rotocol




5 comentarii:

Scarlett spunea...

Cam uratel :)). Ti-ai luat tu asa ceva? Dar de pe bon prix ce ai luat? :D

Virtualkid spunea...

Invitatie (off topic)
Organizam o intalnire a bloggerilor din Galati si Braila.
Nu te tenteaza sa vii si tu?
Eu vin de la Targu Mures pentru aceasta intalnire. Poate ne dai chiar si o mana de ajutor in privinta mobilizarii bloggerilor. In program exista chiar si o plimbare cu salupa pe Dunare.
Toate cele bune!

Cristian spunea...

Vai, cum poti spune ca e urat? Tu ai vazut din ce chestie a iesit ala? In fine oi fi tu una dintre fetele alea carora nu le plac florile, nu pot ingriji o floare in casa ca le moare, nu apreciaza frumusetea unei bucatele de natura!

Bogdan E spunea...

te-a palit simtul estetic

Cristian spunea...

Pe mine m-a palit de mult, nu am bani sa-l intretin!:P