duminică, 9 octombrie 2011

I Got Phoned!

Postarea asta o intentionasem a scrie de pe telefon, ca sa fie cica un efect de TA-DAM!, AM TELEFON!
Da, in sfarsit mi-a revenit telefonul, dupa 2,5 saptamani crunte de asteptat. Fara netu meu pe mobil, fara posibilitatea de a asculta muzicaa... nasol rau! Si macar de inlocuitorul sau, in jaf de Nokia 1100(jaf nu pt ca e dumb phone si vechi, ci pentru ca arata de parca ar fi fost folosit la heavy duty 10 ani) ar fi mers cum trebuie, dar avea probleme cu difuzorul saracu, asa ca nu prea am putut comunica cu el. Bine ca nu prea ma cauta lumea in general si nu prea am fost nevoit sa-l folosesc. Folosesc Mess-ul si Facebook mai mult.

Si ca veni vorba, ce atat mare scofala cu cel Google +? E atat de simplist si de gol si de anost ca nu inteleg de ce lumea e asa buluc pe el! Am doi prieteni pe +, si mai urmaresc Savage Chickens(care il am si aici la blogroll) si Vunk. Si doar Chickens ce posteaza des, caci in cercul de prieteni ZERO actiune. Pentru ca si ei sunt interesati la maxim de +. Nu inteleg deloc ce e atata valva cu el. E o copie(nereusita zic eu si ceva mai diferita) a Facebook-ului. Au bagat pana si jocuri! Si nici macar nu apare la orice site acel link +!

Macar concurenta face ca Facebook sa miste mai mult spre inovatie. Mi-am pus noul timeline si-mi place, e diferit. Au bagat antivirus, translator. Asta e singurul aport pozitiv , singura utilitate Google+, caci in rest e cam useless!

Niciun comentariu: