vineri, 14 octombrie 2011

Music, the fuel of life

      
       Trei piese minunate am sa sa-ti prezint. Una imi place pentru ca e in limba romana si suna bine(nu e perfecta, are niste versuri pe alocuri ciudatele-sau asa mi se par mie, dar incurajez initiativa de a canta in limba romana). Vine de la Kamelia, cea care canta refrenurile lui Puia.
        A doua vine de pe peretele de facebook al lui Smiley, unde a postat un videoclip de al lui Mihai Ristea. Habar nu am cine e acest individ, nu am mai auzit de el pana acum, dar arata bine(nu mai zic de cele doua minunate fapturi cu care a filmat videoclipul), canta frumos si melodia nu are un sound dance romanesc ci mai degraba european.
        Si ultima auditie vine de la o super formatie spaniola, care si-ar merita pleiada sa de postari pe aici, La Oreja de Van Gogh, care tocmai a scos un album nou nout, Cometas por el Cielo. Nu m-as mai hazarda sa treduc ce inseamna pentru ca am constatat cu o mare neplacere si amaraciune ca am inceput sa uit limba lui Cervantes.









Un comentariu:

liana spunea...

nice, so nice!