joi, 10 septembrie 2009

Freakin unbelievable!

Am ajuns ieri si m-am cazat in camera de la vechea primarie. Toate relativ bune, mai putin si frumoase. Parca s-a rupt o bucata din mine cand au plecat Bogdan si Irina,si am ramas singur aici, printre straini, unde se pune harta-n cui. Harta judetului,desigur! Am dormit ceva pt ca eram obosit, si am fost trezit de bataile in usa ale Vicelui. Cutting a long story short, am fost intrebat la ce am venit, pt ca ei mai au de facut treaba, ca lucrurile soferilor ce dorm noaptea in camera respectiva nu au fost mutate. De parca eu nu am vazut asta! Si de parca nu am anuntat joia trecuta ca ma mut luni(pt ca am preconizat ca nu se va face nimic in camera)! Si luni nu m-am mutat pentru ca stiam ca tot nu gasesc nimic facut. Le-am zis ca ma mut miercuri, indiferent de in ce stadiu e camera. Asta muncitorilor. Dar am fost si la Primar luni si i-am zis acelasi lucru, ca vin miercuri si ma mut, indiferent de ce gasesc acolo. A zis OK! Si acum sa-mi faca scandal ca la ce am venit? Si in afara de asta, de ce nu mi-am adus pat de acasa, ca paturile sunt ale soferilor! Sa innebunesc de nervi, nu alta! Nu mi-a zis nimeni ca trebuia sa vin cu patul de acasa pana acum, daca stiam, incercam si gaseam pana acum gazda, nu?
Pana la urma primarul a vorbit cu un om daca ar vrea sa ma ia in gazda, omul a zis ca da, si ramane sa ma duc la el sa discut. Daca ramane ca ma mut, azi mut toate catrafusele la el, pentru ca pana luni eu nu ma mai intorc aici, si nu pot lasa acolo usa descuiata pentru soferii care vin la noapte, ca imi fura tot ce am acolo cei care tot misuna pe la primaria veche. In ce rahat am intrat,nu imi vine sa cred!
Ieri vroiam sa ma apuc sa invat pentru master, ce sa mai invat ca nu am retinut nimic, citeam randurile dar gandul clar nu imi era la cartea din brate!
Sper sa rezolv cat mai repede problema,adica AZI!

Niciun comentariu: