vineri, 27 ianuarie 2012

Belated Happy New Year!

           Scuzati absenta mea pe aici,si natura pesimista a posturilor din ultima vreme, dar cand sunt probleme ce-ti afecteaza intreaga existenta, e greu sa nu fii influentat de ele. Cand nu primesti dreptul tau si nu ai cum sa ajungi la scoala(se pare ca luni si marti ar fi posibil sa imi iau o mica vacanta din cauza unor bani pe care trebuia sa-i primim pe transport,pe care nu i-am primit), de exemplu, e greu sa reusesti sa te scuturi de toate grijile si sa te duci la o distractie cu zambetul pe buze. Sunt oameni care pot. Eu nu ma numar printre ei. Pana sa se mai iveasca cate o pregatire, ma gandeam din ce in ce mai des la emigrare. Acum, ca mai am o prega pe sapt, sper la mai bine si nu ma mai gandesc la plecat. Nu stiu daca as avea curajul sa-mi urmez gandurile, sa raspund imboldului insa.

           Cu muzica ma mai calmez si eu...









Niciun comentariu: