joi, 24 decembrie 2009

Sometimes, happyness is intoxicating




Si nu musai doar uneori. Si nu ma refer la cel fericit, desigur. :P Ma refer la cei ce nu am motiv sa fie fericiti. Cea mai nasoala perioada din an pentru astfel de persoane e Craciunul. Ma uitam recent pe blogul meu de la Y360, prin post-urile care de care mai vechi(apropo, fac in curand aniversarea a 500 de post-uri!!!) si am dat peste unul, tot din perioada asta, in care eram dark and gloomy, si spuneam cat de tare I hate Christmas. Nu mai sunt asa categoric, nu il urasc, o buna prietena a reusit sa-mi resusciteze placerea Craciunul in inima, insa nu pot spune ca I am fully recovered. Astfel, in prima zi de Craciun voi merge in deplasare la niste prieteni, insa de 2 zile sunt pretty down, caci am aflat ca s-a dus dreacu' planul de Revelion. Oricat de in faza incipienta ar fi fost el, era un plan acolo... Deci de Craciun nu tu familie, nu tu prieteni(afar de prima zi), de Revelion la fel. Halal vacanta! Vreau sa se termine mai repede, si-mi inghit limba rapid, ca stiu ca dupa o saptamana de munca, o sa vreau iar in vacanta. Oricum, cam de cand cu liceul, ma plictisesc enorm in vacante. Mereu vroiam sa inceapa scoala, ma mai luam cu colegii(nu ca as fi fost vreun tocilar-desi port ochelari), trecea altfel timpul cand aveam o ocupatie. Si inca de atunci, cu prietenii parca te vezi cel mai rar vacanta. Probabil ca te astepti sa-i vezi mai des, ca de! suntem toata ziua liberi, nu numai sambata si duminica, si de aia esti dezamagit.
In fine, vreau sa ies din starea asta. Azi vroiam sa ma imbat cu un vin bun, insa am baut doar un pahar si nu prea imi mai trebuie. Am tot baut ieri si azi(adica vreo 3 pahare inalte cam ca de bere-muuuult tare), parca e destul, ca nu-s bautor din fire. Nasol e cand ai de facut cate ceva de treaba in vacanta si nu ai chef, sau nu ai pe cine ruga sa te ajute, ca la randul lor, ceilalti nu au chef. Si totusi trebuie sa ma mobilizez sa fac ce am de facut. Probabil voi face ca si cu eseurile pt facultate si examenele, voi lasa pe ultimul moment, ca atunci o sa am si spor la scris.

PS: Mai am de fapt vreo 63 de posturi pana la 500, fara asta. Mai am de asteptat pana la aniversare. :(

2 comentarii:

Mihai spunea...

Haide sa ne intalnim maine. Si asa nu am altceva mai bun de facut si nu vreau sa stau acasa.

elena spunea...

poi da mai si io tre sa imi fac programare sa ajung l a u...sa trag de tine sa tip sa zbier si intr-un final sa spui "ok..bine, poate imi fac putin timp liber"...da un semn...ceai lamai fursecuri si brad..te astept:D..pupici