miercuri, 2 decembrie 2009

Remind me of 10 am

Royksopp e una din formatiile ce mi-au placut de la prima auditie, si care de fiecare data au scos ceva notabil pe piata, care s-a dovedit a fi pe gustul meu. Eu i-am descoperit cu Remind me, o melodie superba, si un videoclip super interesant si ingenios dupa parerea mea. Acest videoclip era dat in mod regulat la Mtv Am, sau Top 10 AM, cum s-o fi numit show-ul de la 10 dimineata care era la inceput pe Mtv. Melodia e perfecta pentru atunci cand faci ochi, si mai ales ca "actiunea" se petrece in UK e un plus pt mine.

Acum, cu ajutorul lui Stumble Upon, desigur(am mai vorbit despre el in trecut), am dat intamplator peste o melodie aproape la fel de misto ca Remind Me, insa cu un videoclip pe masura celui amintit mai inainte. O sa vi le dau sa le vizionati pe ambele, you can choose your own favourite!








2 comentarii:

Anne spunea...

foarte tari sunt toate :) multumim

Mihai spunea...

Chiar nu stiam melodia asta. Asta e stilul lor inconfundabil :) Dar "Remind Me" mi se pare mai buna, poate si pentru ca are si voce.