duminică, 18 aprilie 2010

How fucked-up can you really be?

Urmeaza un mic interviu interesant dpdv lingvistic cu o minunata doamna din Vaslui, care vorbeste intr-un dialect al ei propriu probabil. Interesant de stiut cati o pot intelege din prima. Intervievatorul o intelegea. Eu am inteles desi nu toate cuvintele(era si zgomot in jur, desi nu cred ca daca era liniste imbunatatea cu ceva lucrurile). Amuzante subtitrarile. Voi intelegeti?





Si acum, un tip ce probabil in scurt timp a ajuns la spital cu coma alcoolica, ca la cat de beat era nu imi imaginez un sfarsit diferit. Oare de ce simte lumea nevoia sa bea in halul asta?(de aici si titlul) Recunosc ca si eu m-am ametit, si eu am baut peste masura(de vreo 3 ori cred pana acum) dar nu am ajuns NICI PE DEPARTE in asa hal. Ocaua mea e mica, asadar...
Chestia e ca privindu-l pe asta, mi-am adus aminte de niste minunati elevi de ai mei, care dau semne ca pe viitor nu ar fi departe de asa ceva, avand in vedere ca beau de rup de pe la 13-14 ani(poate si mai devreme). Ce sa ma mai mire faptul ca sunt copii de clasa a 6a sau a 7a care ajung la spitalul de copii(am o prietena asistenta acolo) in coma alcoolica? Probabil ca la tara fiind, copii astia au paharul de vin, tuica si mai stiu eu ce minunatii de mici copii, si bautura la discretie in casa, deci e ceva absolut normal ca niste elevi de clasa a 8a sa umble beti pe strada in miezul zilei in ultima zi de scoala. Doar vine Pastele si pentru ei, ce dracu!








In continuare va las cu un trailer de la noul film al Milei Jovovich(imi place la nebunie de ea, nu cred ca poate fi femeie mai frumoasa). E thriller SF, si daca filmul e la fel de scary ca si trailerul, eu nu ma uit singur la el, cu sau fara Milla... Sa-mi spuneti daca vi se pare misto sau.. misto! Trailerul l-am descoperit aici.


Niciun comentariu: