duminică, 25 aprilie 2010

MOVIES MOVIES MOVIES





Am visat aseara the worst nightmare ever for me, caci visasem ca ma duceam cu elevii de a 7a la ora(scoala era complet diferita fata de cum e in realitate, mai veche, mai ponosita) si am descoperit cu stupoare ca nu mai aveam unde sa fac ora caci clasa era ocupata. Am fost trimis la director si el mi-a zis ca de a doua zi ma duc sa predau in celalalt sta din comunca cu scoala gimnaziala, PERMANENT. Si evident nu vroiam, nu a vrut sa imi spuna de ce. In fine, ideea e ca a fost asa de naspa, incat trezindu-ma, mi-a luat cateva momente ca sa-mi dau seama ca a fost doar un vis. Saptamana asta vine inspectie in judet de la minister. Si toti am fost stresati cu miile de hartoage(inutile de altfel) pe care trebuie sa le facem, si probabil ca de aici mi se trage si mie.

In alta ordine de idei, am vazut The Clash of The Titans, super film. Diferit fata de original,acela respecta mai mult mitul. Io de exemplu nu are nici o legatura cu nemurirea, cu perseu nici atat. Ea a fost sedusa de Zeus, Hera l-a trimis pe Argus (un monstru cu 1000 de ochi) sa o omoare, din gelozie, Zeus a transformat-o pe Io in vaca ca sa o scape, si numaistiind cum naiba a redevenit femeie, stiu ca a ajuns la Egipteni unde a devenit cunoscuta drept Isis, sotia lui Osiris, as in the godess Isis.
Drept urmare am urmarit si-o fabulatie pe cestia cu miturile grecesti, Percy Jones si Olimpienii, un film dragut de uitat, ca sa pierzi timpul, dar nu exceleaza prin nici un fel.
The Back - up Plan parca e pe alocuri film low-budget, cu low-budget writer, caci scenariul a dat chicks de vreo 2-3 ori,numai atat am observat eu. In rest, sunt cateva glume foarte bune, am ras pe burta la niste faze, insa all in all, in acest film parca nu mai apare the glamorous J.Lo, cea care facea filme misto pt categoria lor si bunicele ca scenariu, nu aveau goluri asa mari, aici apare o J.Lo mai prafuita, mai domestica, mai casnica parca...
Am vazut ieri Dragonballs Evolution si ma intreb de ce naiba Chow Youn-Fat sau cum l-o fi chemand ca nici nu-l mai caut pe imdb, a putut sa se bage intr-un asemenea film. Nu e un film extraordinar, nu e un film pentru toate masele, este exact pentru fanii desenelor, dar am o vaga impresie ca nici de aia nu a fost placut in totalitate. Se putea realiza mai bine, un film cu misticism chinezesc magii si etc. MUUULT MAI BINE!
Cei care nu ma stiu prea bine, I'm a film junkie, so bare with me!Buna ziua, ma cheama Cristian, si sunt dependent de filme si seriale de cel putin 6 ani. Asadar mai aveti de indurat ca nu am terminat cu filmele.
Am vazut 500 Days of Summer, pentru ca imi place la nebunie de Zooey Deschanel(nu-i asa ca seamana mult cu Kate Perry. Si canta si ea!
Alice in Wonderland nu m-a dat pe spate absolut deloc. A fost dragut, insa cred ca ma asteptam la ceva mai amuzant...
How to train your dragon e super misto, desi ma enerveaza ca dragonul ala are infatisare de salamandra cu aripi. Oricum, nu stiam cine interpreteaza rolurile, nici la trailer nu ma uitasem, citisem doar o recenzie a lui, si am descoperit cu o mare surpriza(si placuta) ca un personaj e interpretat de Gerard Butler.
Am vazut ultimul film din seria Justice League(iubesc benzile desenate si mai ales desenele si filmele facute dupa ele) si am descoperit ca a iesit sau va iesi de fapt o noua serie FUTURAMA, sunt atat de nerabdator!!!
Cred ca mai am putin si intregesc seria de filme Star Trek, l-am vazut si pe al saselea, si am impresia ca mai am unul si le-am vazut pe toate, caci pe ultimul l-am vazut si pe cele 2 cu Picard le-am vazut. Sau daca erau 3, inseamna ca am vazut tot. :( Acum am realizat asta. Mai vreau! Si TV nu am la Ghidigeni City sa ma uit pe AXN(si asa dau la niste ore naspa acum serialul). Atentie, vorbesc de serialul si filmele vechi, cu Wiliam Shatner si Leonard Nimoy(el tot apare prin Futurama-desen animat).

Cei care au vizionat ultimul videoclip inserat in ultimul Remember, adica asta, si le-a placut de actrita, aflati ca ea e Madeline Khan, a fost unaq dintre actritele favorite ale lui Mel Brooks, un geniu comic al lumii. El a regizat si a si scris scenariul(poate nu in totalitate). La fel a facut si cu Young Frankenstein, si cu High Anxiety, unde a cooptat-o iarasi pe Madeline Khan si mai multi actori super, filme foarte amuzante daca gusti acest fel de comedie. Young Frankenstein e parodie dupa filmele cu Frankenstein si Mixed Nuts este parodie dupa filmele lui Hitchcock, un omagiu adus de altfel marelui regizor al suspansului si groazei.

Pentru cei care gusta umorul britanic si au auzit de Little Britain, a aparut un nou sezon, Little Britain USA.





Niciun comentariu: