sâmbătă, 8 mai 2010

Man, I love the sixties!

Ieri am primit de la o prietena un link cu ultimul videoclip al lui Beyonce. Eu daca nu am tv, nu sunt la curent cu chestiile de genul, asa ca nu stiu daca voi il stiti sau nu. Varianta ei nu era buna, era doar inceputul, genericul, si am cautat melodia s-o ascult, am gasit-o, insa cu o poza pe fundal, nu videoclip. Mi-a placut la nebunie.
Cand mi-a dat videoclipul iar, de data asta varianta buna, am ramas oarecum socat de cum e facut si gandit, si nu stiam daca sa-mi placa sau nu. Clar se vede o schimbare in Beyonce dupa colaborarile cu Lady Gaga. Am ascultat azi melodia din nou, si mi-am adus aminte de videoclip, ca de ceva energic, amuzant si hipnotic. Definitia pentru anii 60 daca stai si te gandesti mai bine! Psychedelic fun! Ca toata atmosfera filmului e a anilor 60. De la ideea de Stepford wife pe care o reda Beyonce in melodie, pana la haine, decor si efectele de invechire a peliculei.