duminică, 30 mai 2010

3C - Contest, Competition, Conquest

Azi noapte am reusit o performanta ne-egalata din 2003, de cand cu Sistem si Luminita Anghel, am luat locul 3 la Eurovision. Dupa ce ne-am ridicat initial pe undeva pe locurile 7-10, si am oscilat in jurul lui 7 de ne fugaream cu grecii pe acolo(cand ne luau ei fata, cand reuseam noi sa ii intrecem) si la un moment dat au intrat in hora si Azerbadjan. Oricum ar fi, am scapat de cele doua tari. Moldovenii ne-au dat 12 pcte, singurii de altfel,(si noi le-am dat lor doar 8 sau 10) si am mai primit de la unele tari cate 8 sau 10 puncte, sirestul fiind date vecinilor. Deci le-am placut, pt ca aceia ne-au dat noua 8 sau 10 pcte si Germaniei sau Turciei mai putin de 7 pcte. In final, noi am fost cei ce am surprins pt ca germania a fost de la inceput pe primul loc. Oricum, melodia suna foarte bine, surpinzator de bine pt Paula, care nu prea canta asa ritmat, dar acum a fost la inaltime. Acum sper doar sa nu se intoarca la experimentele ei din studio si sa dea de gustul banului cu piesa asta si sa faca muzica pe placul mai multora, nu numai al ei.

3 comentarii:

CUVINTE RATACITE spunea...

buna! uiti de mihai trestariu, care acum 2 ani parca a luat locul 2 sau 3. Omul a avut chiar super multe contracte dupa Eurovizion cu melodia Tornero, dar nu in tara.

Dar da, a fost foarte bine!

Cristian spunea...

Nu am uitat, doar ca Traistariu a fost cu un an-2 mai inainte de Sistem.

Mihai spunea...

Chestia cu "votam vecinii ca asa e corect" nu trebuie sa fie aplicata daca dorim ca melodia mai buna sa castige. Sunt de acord ca Moldova sa primeasca maximul de puncte de la noi atunci cand merita. Melodia noastra s-a situat atat de bine din cauza ca a fost buna si a fost primita bine si de public. Uiti ca am primit cate 6, 7 sau 8 puncte de la tari care nu ne-au dat puncte de cand exista Eurovision-ul. Inca se mai dau puncte pe criterii politice. Nu pot decat sa ma bucur ca melodia lor a ajuns atat de sus acum.