duminică, 6 iunie 2010

Inca un pic si gata

Inca un pic si gata anul scolar, primul meu an in invatamant. Saptamana asta a fost si banchetul,pe care l-am organizat cu ajutorul colegei diriginta la clasa paralela. Multe le-am facut de unul singur, insa am fost ajutat in punctele critice, asadar nu am nimic de reprosat. Chiar de multumit, ca de unu singur nu m-as fi descurcat. Am tinut speech la microfon, what a joke that was, mi-am dat "botezul" anul asta, vorba domnului director. Se pare ca petrecerea a iesit bine, si colegii si elevii au fost multumiti, singura obiectie a directorului fiind ca nu l-am inclus in negocierile cu localul pentru ca asa poate am fi iesit mai ieftin. Copii au platit 130 lei, ei fiind 18(jumate din elevii de a 8a) si profii vreo 22-23.  Vi se pare scump? Noi am cautat cele mai mici preturi la sucuri(cola si fanta) si prajituri, vin spumos si alune, etc. Prin oras cat costa un banchet pe elev? Dupa efortul depus sper macar sa nu iasa mai stiu eu ce vorbe, ca la ceva bun nu ma pot astepta...

Niciun comentariu: