vineri, 29 octombrie 2010

Rrealitatea

Nu stiu daca am mai spus aici, insa langa satul unde predau eu este un alt sat, locuit 90% de tigani. Acolo saracia e mare si mirosurile multe. Tiganii vin putini la scoala, si din aceia multi cateva luni, ca din aprilie pana in octombrie sunt la vaci cu parintii lor prin tara. Multi tigani traiesc in niste conditii mizere ce nu ii aduce cu mult in secolul 21 fata de cum erau inainte, cand traiau in corturi. Chiar pot pune ramasag ca atunci erau mai ingrijiti si mai ordonati cat de cat.
Anul trecut am mers intr-o excursie la padure cu copii si am trecut prin tot satul respectiv. Mi-a fost frica sincer sa fac poze la ce mi-a fost dat sa vad, insa am gasit in laptopul scolii poze cu ce nu am indraznit eu sa fotografiez, de frica salbaticiunii oamenilor. Adica mi-a fost frica ca or iesi din casele alea sa faca panarama pt ca fac poze!














3 comentarii:

Bogdan E spunea...

Saracie, saracie, dar au DigiTV.

Cristian spunea...

Buna observatie! Chiar si aia cu casele fara gard au antene parabolice! Astia vin cu bani grei cand se intorc la vaci. Dar probabil nu se merita sa-i bage intr-o casa, cand o pot face din rahat cu paie...

elite spunea...

Saracia e posibil sa-i cuprinda acum mai mult pe romani decat pe romi...cat despre mirosuri cred ca s-au nascut si vor muri cu ele.