duminică, 23 ianuarie 2011

Gwyneth Paltrow Rock(s)!

I'm a huge Glee fan. E un serial cu niste adolescenti dintr-un liceu care se baga in corul scolii(cor ce era total nepopular). Povestea e misto, sunt niste actori si actrite super, si in ultimul episod vazut a aparut sus numita actrita. A vorbit in spaniola(se pare ca miss Paltrow e fluenta in spaniola) si a cantat si dansat. Am auzit eu ca a mai cantat si ca a dat lumea pe spate, insa eu nu m-am interesat de asta. Imi place de ea nespus, si auzind ce voce are, nu am putut sa nu dau un share with u guys.
Enjoy her hotness:


2 comentarii:

Crin spunea...

nice :> stiam ca e talentata, nu credeam ca ar aparea vreodata in glee :)

Mihai spunea...

Suna foarte bine, poate prea bine :) Insa vocea e a ei. Asa cum nici unul din cei care joaca in serial nu au vocea perfecta mereu, trebuie sa ii acord si ei meritul. A ales melodia perfecta. Pacat ca e varianta cenzurata :D