luni, 3 august 2009

GaGa




Vroiam de mai de mult sa-i ofer un post ei, insa pana acum am tot evitat. Nu cred ca va place la toti, insa mie imi place mult. Mi se pare un mister. Vorba lui Cornel de la Vunk, cand e frumoasa, cand nu, nu pot sa imi fac o parere clara despre ea, -cel putin fizic vorbind. Si asta ma incita sa ma uit si mai mult la ea. Muzica ei este foarte fresh, are un sound mai diferit fata de ce e in rest pe piata, asa mi se pare mie cel putin. Stilul ei este diferit! Poarta haine traznite, outfituri indraznete, combinari ciudate, dar care pe ea merg de minune. Are un corp lucrat, se vede clar! Nu este o schiloada de fata, si pulpele alea care par masive din cand in cand pe sticla, par a fi rezultatul unui sport.
Camd asta e esenta a ceea ce vroiam sa spun despre ea, nu cred ca are rost sa continui mai mult cu apa in piua.






Aici e chiar frumusica





Aici parca arata ca o baba, cu obrajii aia plini, nu stiu, e nasoala in poza asta. Intelegeti la ce ma refer cand zic ca ea acum arata bine, acum arata nasol?















Asta clar e marca ei. In fiecare videoclip poarta astfel de chiloti, pantaloni, body, ce-o fi, ca nu stiu cum se numeste.




PS:Urmeaza un film review ceva mai incolo!

3 comentarii:

Scarlett spunea...

Uite si aici pe Lady Gaga: http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1191997/Lady-GaGa-unmasked-Singer-caught-make-romantic-beach-frolic.html
Eu parca m-am saturat de ea ptr ca am auzit incontinuu la radio niste melodii de ale ei, si parca sunt suprasaturata.

Mihai spunea...

Corectie: muzica ei a fost fresh. Nu ma atrag noile ei melodii, parca vrea sa spuna ceva prin videoclipuri si nu reuseste (cel putin din punctul meu de vedere). Traiasca produsele de machiat!

Cristian spunea...

Tot ce a scos pana acum e de pe un singur album!