marți, 19 ianuarie 2010

Iarna Reloaded

Cand credeam ca s-a dus iarna, iata ca a revenit cu forte noi. Iar ninge 2-3 zile de ramane zapadat 3 saptamani, iar e Galatiul paralizat. Sper ca pana sambata le-o trece, ca am examen la master!
In alta ordine de idei, am vazut ceva interesant pe blogul lui Emanuel Tivadar , filmulet in care un barbat fara un picior si o femeie fara o mana danseaza la fel de gratios ca o pereche normala de dansatori.



Lasand asta la o parte, de mult vroiam sa zic ceva despre acest subiect, insa am evitat ca am zis ca e destul cat comenteaza lumea, nu mai e cazul sa sar si eu cu dejtu!
Vorbesc de Shakira si minunatul ei nou album, la care primul videoclip si single(Shewolf) a fost o porcarie vulgara. Sincer, mai vulgara de atat nu am vazut-o niciodata pe ea, chestie care mi-a displacut. O stiam sexy, incitanta, senzuala, insa nu vulgara.
Bine ca si-a venit in simtul artisitic, si s-a intors cu o melodie mai lucrata cat de cat, si cu un videoclip ce mie imi place enorm. Tipul din videoclip e super tare!



Si va las cu noua melodie de la Muse, ce e mai mult pop decat rock, dar suna super bine! Beatul e super incitant, iar refrenul e electrizant!

2 comentarii:

Mihai spunea...

Daca nu as fi vazut videoclipul la "SheWolf", as fi jurat ca nu e al ei. Ma asteptam la un asemenea video de la Jessica Simpson, nu de la Shakira. E un pas inainte. Stiu foarte bine albumul celor de la Muse :D Chair foarte bine. Nu vazusem videoclipul la melodia asta, dar melodiile le stiu foarte bine :D

Cristian spunea...

Am priceput, stii FOARTE BINE albumul Muse. Desigur, nu a inteles nimeni gresit cum ca ai fi fan.
What gave us THAT idea?:))

Nu am luat tot albumul, ca nu ma innebunesc dupa orice melodie de-a lor, dar asta parca e total diferita de genul Stalight si altele...