sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Something Fun

Iata cateva filmulete misto pe care le-am vazut azi pe net.




Aici niste oameni de la o firma de lactate au pus in gara respectiva gazon. Reactia oamenilor a fost filmata si acele imagini au fost folosite in reclama. Deci reactiile sunt reale si sincere, nu e regizat nimic.



Avertisment: Cel cu pisica e o idee enervant, insa finalul e misto!




As vrea si eu sa ma dau cu una de asta!




Misto filmuletul, insa cred ca ori tipul e bogat, ori la ei e al naibii de ieftin sa printezi o fotografie!

8 comentarii:

Vaal spunea...

primul si ultimul filmulet m-au lasat masca :D (la celelalte n-am avut rabdare sa ma uit :D) cred, totusi, ca primul e cat de cat regizat. prea-s toti la costume si frumusei. probabil au fost si actori printre oamenii obisnuiti sau i-au filmat numai pe aia sexy :)) cat despre ultimul filmulet: oaaaaaau! 10! cred ca si-a scos banii :P dar de unde atat de multa rabdare?

Mihai spunea...

Poate nu realizezi cata munca este incorporata aici. Numai realizarea filmului reprezinta mai bine de 80 munca depusa. A iesit cu adevarat super, cum spune si priml comentariu.

Cristian spunea...

Pai si eu am zis ca e misto. Si realizez ca e nevoie de multa munca ca sa pui sutele sau miile de fotografi in ordine sa faci filmuletul ala. Am zis doar ca sunt fffffffff multe poze. Deci multi bani. Sau or fi la ei pozele ieftine, developarea...

Tivadar Emanuel spunea...

ce tare-i primul filmulet - doar la ala m-am uitat din lipsa de timp :D

Tivadar Emanuel spunea...

:))))))))))))))) ioiioio am vazut si penultimul clip :)))))))))
stii unde e facut ??? in orasul meu natal! :))))) In Cavnic-utzul meu! ;)))
E foarte tare sania aia cu volan - lenker i se zice!
Deci ia spune-mi tu mie cum ai dat tu de acel clip?
Apropo tu de unde esti?
Si de esti curios sa-mi vezi si lenkerul meu arunca o privire
aici!

Tivadar Emanuel spunea...

Am vazut si de unde esti! :P

Cristian spunea...

Pai, stiu de sania cu volan de pe situl tau! Nu mai tin minte, ori e filmuletul de pe situl tau ori am mai cautat eu pe youtube!

Tivadar Emanuel spunea...

:D e acelasi filmuletz ;)