sâmbătă, 4 septembrie 2010

E buna si scoala la ceva...




Ei si am fost la scoala pana ieri(vineri,3 sept). Am cunoscut colegii noi, m-am bucurat cand am aflat ca cuplul de fizica-chimie vine in continuare la noi, si m-am apucat de corigentele de la franceza si engleza, care mi-au luat doua zile de la 9 la 12. Haladuind prin scoala goala, nu am avut acelasi sentiment de inedit ca anul trecut, cum e si normal de altfel, ci unul neasteptat. Mi s-a facut dor de elevi, si sincer abia astept sa vina 12 septembrie sa-i vad. Am primit si anul asta clasa la dirigentie, si nu clasa a 5a cum ma asteptam sau a 7a cum era posibil, ci iar clasa a 8a, cum nu m-as fi asteptat deloc, si chiar 8B cum am avut si anul trecut. Am descoperit ca si scoala e buna la ceva, iti da oportunitatea calificarii(NORMAL!!!-pt elevi) si re-calificarii(pentru profesori se pare) caci inca un banchet si voi avea o experienta demna de un CV pentru un organizator de evenimente. Sau poate deschid si eu o firma. Un botez, o nunta careva? Sau o petrecere de divort, stiu localul perfect!

3 comentarii:

monikr1978 spunea...

Avand tot 8B, va fi ca si o continuitate, nu doar un nou inceput. Imi aduc aminte ca uneori mai spuneam copiilor ca sunt in clasa din anul anterior si faceam haz impreuna de acest aspect. Bafta si spor la munca, ,,taticule" a unor viitori absolventi! -:))

Vera T spunea...

Si aici e la fel de liniste. Nu ai timp de blog Cristi?:P Prea multa scoala?

Cristian spunea...

Nu am net pt blog, ca timp s-ar mai gasi de-un rand doua, daca m-ar pali si cheful/inspiratia