marți, 31 august 2010

Gata de plecare





Sunt gata de plecare, dupa o zi lunga. Am dat azi examen, am facut de zor subiecte pentru corigente, mi-am facut un oarece bagaj. Maine la 5 jumate trezirea si la 6 si un sfert iau startul. 3 zile si doua nopti urmeaza la Ghidigeni City, fara net sau tv, doar cu laptopul. O sa fie interesant. Bine macar ca mi-am luat de scris pentru la master, ca altfel cine stie cum trecea timpul.
Ne revedem in weekend!


Ps: Sa fiu indulgent, sa trec copii sau nu?! :))

3 comentarii:

Miha spunea...

Cum sa nu-i treci mai?Eu am avut ieri sesiunea de corigente si au venit toti...fara foi si fara cunostiinte. Dar cand mi-au zis ca ei au muncit la camp si nu au avut timp sa invete..mi s-a rupt inima si i-am trecut. Banuiesc ca si la GHIDI..GENI e aceeasi situatie.

Salutari de la mare.
Miha din C-ta ( remember me?)

Cristian spunea...

Si la Ghidi o fi aceeasi situatie, insa asta e doar o scuza. Nu stau mereu la sapa, si cand stii ca esti corigent, iti dai o idee silinta. Am trecut un elev din 3.

Si desigur ca te tin minte!!! :))

Bogdan E spunea...

Fratioareeeeee, cum sa treci un singur elev din 3? :(( Ai uitat cum este sa fii elev...