luni, 30 august 2010

Remember him?






Melodia cu care l-am cunoscut eu, If you believe(cea de mai jos) a aparut aproape in aceeasi perioada ca si Believe a lui Cher, si de fiecare daca cand ma apucam sa fredonez una imi vinea in minte celalata, refrenul amandorura incepad cu versul "If you believe".  Am inteles ca a mai scos albume, chiar unul recent, anul asta sau anul trecut, insa a revenit la prima lui dragoste, muzica de clubbing, fiind de fapt un DJ apreciat in Germania. Am observat ca Germania si UK sunt doua centre muzica importante in Europa, UK fiind mai mult in mana cu Statele Unite, insa Germanii au o adevarata industrie de sine statatoare. Loona tot mai mult pe la ei activa, ca la ei prindea mai bine, tot timpul era pe VIVA si foarte multe melodii misto erau inregistrate la ei, inclusiv cred cateva de ale lui Sarah Connor cu a ei scrisoare si melodia cu Wicleaf Jean.


Enjoy believing!



Sasha - If you believe

Conzi | MySpace Video

Niciun comentariu: