vineri, 13 august 2010

501

Asta e postul cu numarul 501. Stiu ca nu pare mare lucru, insa fiind o cifra rotunda, e destul de importanta pentru mine. Am asteptat sa fac 500 de posturi si din greseala am pierdut sirul. Cand o sa va uitati in dreapta -> si o sa vedeti doar 150 de posturi pe aces blog o sa spuneti ca am facut insolatie. Intr-adevar, mor de cald insa nu am patit inca nimic grav.
Acest blog este continuarea blogului de pe Yahoo! 360, site care s-a inchis si deci si blogul. Cand s-a inchis blogul am fost intrebat daca vreau sa primesc posturile pe mail sau ceva de genul si daca le vreau pe Yahoo pastrate sau puse pe blogger sau wordpress. Nu stiu ce m-a facut pe mine atunci sa nu renunt la yahoo si sa salvez posturile pe blogger, caci acum regret asta. Oricum, Happy Birthday to my Ganduri in Desert(prima titulatura era de pe yahoo 360, chocolate thoughts, ca suna bine, neffind nici o alta ratiune in spatele denumirii) si la cat mai mult posturi! Daca vreti sa mai vedeti si de prin arhiva posturilor vechi, de pe Y!360, le puteti vedea aici.

4 comentarii:

Scarlett spunea...

La mai multe posturi, domnu' 501!

Bogdan E spunea...

:)) O postare despre postari.

Cristian spunea...

Ars blogetica!

IPond spunea...

Hey hey! Aniversare fericita! Eu nu am reusit decat 100 si ceva pe fostul blog:(