vineri, 24 iulie 2009

Hai ca n-o fi dracu asa negru!




Am fost astazi la inspectorat ca sa ma interesez de cea scoala si deirectorul aferent, si cum e pe acolo. Dna inspectoare nu putut sa-mi spuna ceva concret pentru ca se pare ca si pentru inspectorat e destul de departe zona respectiva ca sa tina legaturi stranse(deci eu ce sa mai zic?) si noroc cu dna inspectoare de franceza, caci ea m-a lamurit cum e pe acolo. Imi spusese mie o colega ca dna inspectoare e foarte draguta si ajuta, se implica. Nu am bagat in seama f mult, ca nu am dat importanta. am receptionat ideea cat sa imi facideea ca nu voi fi tratat ca un gunoi, cum se mai intampla prin Romania.
Nici in o mie de ani nu as fi putut zice ca poate sa fie o inspectoare asa!

Vorba aia, ditamai inspectoarea tre sa fie a dreacu', sa n'aibe rabdare, sa nu te bage in seama,nu? Ei, na poftim ca nu! Si nu un exemplu am avut astazi, ci 2.
Am fost servit cu cate ceva, dna inspector a sunat directorul scolii la care sunt, adica frate, c epot sa zic, s-a implicat rau, nu gluma! Cealalta inspectoare, de franceza, are o fata mai dura, iti inspira asprime. Si am zis ca e mai rece, mai rea! Doamne, dar si femeia aia nu stia ce sa-mi mai zica de cat de bine e la Ghidigeni, se apucase sa-mi povesteasca de cum a prins ea la inceput(tot in rural) post si cum era, m-a sfatuit sa gasesc gazda in sat(dna inspector de engleza se oferise sa ma puna in legatura cu cineva pt gazda la tecuci).
Din cate am inteles dna inspector de engleza a fost profund impresionata de faptul ca am venit la ea sa ma interesez de post, ca am fost singurul care am facut-o si ca e clar ca vreau sa ma implic, etc.
Nu am stat sa-i explic ca imi e mai usor sa ma duc la ISJ(inspectoratul scolar judetean) decat tocmai la dracu'n praznic, si ca acolo ma duceam oricum, dar sapt viit, acum cat am bani. Si nici nu am stat sa-i zic ca multi alti colegi cauta pe net si pe forumuri si pe la cunostiinte informatii(ca se intreba dansa de ce nu vin si altii ca mine). Deci eu m-am dus pt ca e mai la indemana, + ca nu am la cine sa ma interesez. Fiind atat de departe, nu prea sunt galateni care sa mearga incolo, asa ca cel mai sigur e la scoala propriu-zisa si ISJ.

Am ramas placut surprins cand am vazut cum sunt inspectoarele noastre(cel putin doua). Am plecat de acasa cu NU in brate privind statul acolo, si m-am intors inapoi cu ideea clara ca alta solutie nu am. Insa nu stiu ce mi-au facut doamnele inspectoare, cum m-au vrajit, o fi avut napolitana aia ceva in ea, pentru ca am plecat extrem de binedispus de acolo, cu ideea ca nu va fi rau, si ca, cine stie, poate ca chiar o sa imi placa! Si nu se stie cat de tare imi va placea, poate voi trece peste inconveniente si asta si 2 ani acolo. Nu zic ca asta va fi cazul, dar clar nu exclud posibilitatea, ramane sa vedem cum o sa fie anul asta.
Am eu un film drag mie, o serie de fapt: Toamna bobocilor si Iarna Bobocilor. Mai era si Primavara a bobocilor, cu Malaele si Buciuceanu si Marin Moraru, insa nu se ridica deloc la nivelul primelor doua.
In Toamna bobocilor, pentru cei ce nu stiu, e vorba de o profesoara de franceza (care are 10 dar in urma unei neintelegeri la o petrecere a zis ca vrea la tra) un doctor cu 7 si un inginer agronom care se duc in Viisoara, pe unde prin Carpati si care nu sunt primiti tocmai cu bratele deschise de mai marele de acolo(nu primarul) pt ca el e sigur ca la anul vor pleca, si de aia le da negatie. De aici si ideea ca nu se stie cum esti privit, e un sambure de adevar acolo, ca nu cred ca cade bine nimanui sa li se perinde profesorii an de an, unii vin, altii pleaca. Pe mine nu m-ar deranja sa stau la o cascioara cu multa verdeata intr-un satuc linistit(preferabil ar fi unul de munte ca Viisoara din poveste, insa e doar un vis) si sa im fac acolo viata! Atat timp cat am toate cele necesare traiului civilizat al secolului 21(adica si net pe langa alte lucruri normale precum apa curenta, gaze) si cat sunt relativ aproape de Galati, nu ar trebui sa fie o problema. A, si casa sa fie la marginea satului, musai!

Da, azi asta e planul de bataie: Ma uit la Toamna Bobocilor, la Iarna Bobocilor(comedii), pentru ca ele ma binedispun, imi arata cat de frumos este la tara(pentru ca este intr-adevar frumos - eu care nu am avut unde sa ma duc la tara in vacante, savuram orice moment prins la Gradistea(jud BR) la parintii unei prietene de familie). si apoi o sa ma uit la Bulentin de Bucuresti 2, entru ca pe primul l-am vazut recent si al doilea tot la tara are actiunea.

Deci azi o sa ma imbarbatez, o sa imi reincarc bateriile dupa stresul titularizarii si repartizarii, si mai ales o sa ma motivez prinaceste 3 filme minunate!
Cei ce nu le stiti, va recomand sa le vedeti(si buletin de bucuresti 2(casatorie cu repetie parca se numea-comedie romantica- nu vi-l recomand sa il vedeti fara sa fi vazut primul film), sunt sigur ca vor placea.

2 comentarii:

Mihai spunea...

Plec si eu pentru vreo 2 saptamani si tie ti se deruleaza viata pe Fast forward :)) Ma bucur pentru postul primit si ma bucur ca si tu esti cat de cat multumit. Tecuciul e aproape, daca gasesti o gazda buna, merita sa stai acolo. Cred ca poti sa ceri sa fii scazut la intretinere, daca nu stai decat 2 zile pe saptmana in Galati. Sper sa primesti banii pe drumul de la Ghidigeni la Tecuci si invers si sa nu ai parte de evenimente prea deosebite la iarna. Cat de tinere erau doamnele inspectoare :D?

Cristian spunea...

M-as complica cu naveta tecuci-ghidigeni. oricum nu voi lucui in galati, asa ca o sa stau direct in ghidigeni. asa ma ajunge si mai ieftin cazarea. nu stiu daca voi reusi sama scad aici la intretinre. nu am cum, ca vine iarna si e mai complicat.
Mai, inspectoarea de FR era femeie in toata firea, in jur de 50 de ani cred. Inspectoarea de EN e mai enigmatica putin. Cred ca are un jur de 37-38 de ani, insa parul mai pune 2-3 ani in plus pentru ca are o nuanta deschisa la par.