miercuri, 22 iulie 2009

Exista viata fara sate

Joc si eu Triburile, imi plac jocurile online de genul. Nu sunt ca alte jocuri,sa stai tot timpul de ele, nu ai de ce sa stai tot timpul. Dai sa faca resurse, sau trupe, si il lasi in pace. Nu credeam ca cineva ar putea fi "dependent" de astfel de jocuri. Nu ai ce face mereu la el, decat sa fii pe mai multe servere deodata,dar chiar si atunci mai ai perioade de rlas.

Clipul de mai jos e cu un obsedat de astfel de jocuri, am crezut initial ca e o gluma. Pe parcurs m-am prins ca nu prea.Parea destul de real. Sunt doi crainici, o tipa si un tip. Sunt cam stangaci in intrebari cei doi,si nu ar trebui, avand in vedere ca sunt "jurnalisti". Tipa pur si simplu ramane fara replica, nu stie ce sa-i spuna copilului aluia. Mai pun si intrebari oarecum stupide, tipul ce se mai trezeste din somnul lui, probabil ca a stat si a analizat situatia si a poi si-a dat cu parerea. Si cat de cat s-au mai scos din rahat, ca daca nu intervenea el(si mi-a placut ca i-a spus mai in fata plodului ce si cum), nush ce ar fi cautat acolo, de ce ar fi fost angajatii postului...

Ascultati ce si cum, pnu este tocmai amuzant, mai degraba e o situatie amara, dar e ceva interesant. Dupa dependentii de counter si alte jocuri de genul, acum dependentii de jocuri cu resurse, sate si nobili.







french kiss 30 aprilie - Daniel
Asculta mai multe audio Blog

Niciun comentariu: