miercuri, 17 februarie 2010

Ceva muzica...

Azi mi-a fost adus aminte un film drag mie, si de coloana sonora atat de reusita, Pisica Alba Pisica Neagra. Nu am sa postez melodia aici, in schimb am sa aleg alta care imi place, din acelasi tip de repertoriu, sau aproximativ acelasi, insa de data asta de la un film pe care nu l-am vazut inca.





Acum urmeaza o formatie ce mie imi place nespus de mult. Nu mesajul m-a atras(clar nu mesajul, ca nu am nici o treaba cu ocultul) insa imi plac la nebunie melodiile care au ceva latina in ele, nu stiu de ce. Plecand de la Prince Igor, am dat si eu o cautare si am dat peste ei. Asta era acum vreo 2-3 ani cred, nici nu stiu. Intre timp am mai avut muzica noua, am mai sters din cea veche(am un hdd amarat de 40gb-nu am sa explic acum motivul) insa cumva E Nomine au ramas acolo, pe baricade. A, trebuie sa si mentionez faptul ca tipul are o voce SUPER.







Si in cazul in care dupa atata rock trebuie sa va relaxati putin mintea, uitati o melodie ce-mi inspira o lume linistitoare si apasatoare in acelasi timp, parca desprinsa din Lacustra lui Bacovia. Si aici nu ma refer la ce canta tanti, ca nu  m-am chinuit sa descifrez si nici sa caut pe net, ci la muzicalitatea harpei, caci harpa trebuie sa fie.






Iertati-mi lipsa de alte postari mai putin media din ultimul timp, insa nu prea imi vine sa scriu despre mare lucru in ultimul timp, pentru ca nici nu am despre ce anume, afara de cateva nimicuri.

Niciun comentariu: