vineri, 19 februarie 2010

Spune-mi la ureche...

Sunt intr-o stare atat de buna ca nu-mi vine sa cred. Asta deoarece maine ma duc acasa, oricat de scurt ar fi weekendul. In sfarsit acasa... Saptamana trecuta nu am fost si deja vizualizam inca un weekend in Ghidigeni-City, ceea ce s-ar fi apropiat de un cosmar. Nu ca nu m-as bucura ca am net si comp, insa I need human contact. Si oricat de mult am parte de asta la scoala, I need MY humans. Nu orisicare ci AI MEI.
Cred ca de asta sunt asa euforic, oricum, am o licarire de asteptare in mine, speranta la ceva mai bun, sau poate doar la ceva diferit. Vedem ce va rezerva viitorul, caci astazi a fost o zi foarte interesanta...

Un fond muzical pe care l-am ascultat si cantat azi in mod obsesiv!(melodia e ceva mai veche, insa WOW! )






Cuéntame al oído, / Povesteste-mi la ureche
muy despacio y muy bajito, / Foarte rar si  foarte incet
porque tiene tanta luz este día tan sombrío. / De ce are atata lumina ziua asta atat de sumbra

Cuéntame al oído, / Povesteste-mi la ureche
si es sincero eso que ha dicho / Daca este cincer ceea ce ai zis
o son frases disfrazadas esperando sólo un guiño. / Sau sunt fraze deghizate asteptand un sarut

Cuéntame, cuéntame. / Povesteste-mi, povesteste-mi

El cielo acostado detuvo el tiempo en el beso / Cerul adormit a oprit timpul in sarut
y ese beso a mi en el tiempo. / Si acest sarut pe mine in timp

Cuéntame al oído, / Povesteste-mi la ureche
a que sabe ese momento / Ce stie acest moment
donde esperan hoy los días en que aquello era un sueño. / Unde asteapta stazi zilele care atunci erau un vis

Cuéntame el oído, / Povesteste-mi la ureche
donde duermen hoy tus miedos, / Unde dorm azi temerile tale
si aún guardas sus caricias en la caja del recuerdo. / Daca inca iti mai pastrezi dezmierdarile in cutia amintirii

Cuéntame, cuéntame. / Povesteste-mi, povesteste-mi

El cielo acostado, detuvo el tiempo en el beso, / Cerul adormit a oprit timpul in sarut
y ese beso a mi en el tiempo. / Si acest sarut pe mine in timp


Sa-mi spuneti daca va place melodia!

3 comentarii:

Tivadar Emanuel spunea...

week-end fain s ai acasa, cu ai tai! ;)

de ce a fost interesanta ziua de azi? ...deja de ieri ...

Cristian spunea...

Am cunoscut unele persoane interesante.

Raluca Mihai spunea...

e dementiala bucata, o sa o postez si la mine :x la cat mai multe zile de genul asta :)