vineri, 12 februarie 2010

Diverse

Weekendul asta il petrec la Ghidigeni-City, vorba unui prieten, spre nemultumirea mea. Trebuie sa recuperam cele doua zile nelucrate datorita codului portocaliu de viscolul pe care l-a suportat judetul GL.
De cateva zile am incercat cu disperare sa gasesc cate ceva despre formatia Silver. Nu am gasit nimic, site oficial, fanclub, ceva, ORICE. Nimic. Doar pe youtube. Noroc ca mi-a deschis ochii o  prietena ca formatia cu pricina e pe numele ei Sylver. Si asa am gasit de toate, inclusiv single-ul de pe noul album, ce deja imi place la nebunie.





Si mai jos, un tip ce m-a lasat perplex pentru ca pare un gay cu tendinte hetero ce culmea mai are si succes la tipe. Ma rog, succes in videoclipurile lui cel putin. Culmea e ca nu toti il injura pe net, ceea ce a fost  o surpriza pentru mine. Sa-mi ziceti si mie de va place, si daca e totusi gay sau str8. (L-am descoperit pe music channel la jos cenzura).

7 comentarii:

Mihai spunea...

Valeleu la Mickey Avalon. E gay toata ziua. El e de fapt bitch-ul din video-ul lui si tipele doar trece pe acolo.

Cristian spunea...

Asa ma gandeam si eu! :))

Tivadar Emanuel spunea...

Sylver - nice song! ;)

sterge porcaria a 2-a :))) intrebarea era retorica asa-i?

Cristian spunea...

Destul de retorica, ca eu stiu, poate mi se nazarea mie...

Tivadar Emanuel spunea...

ce anume?

Cristian spunea...

poate mi se nazarea mie ca e gay si saracu nu o fi. Poate chiar nu o fi, dar clar efeminat mai e. Plus ca nici machiajul si imbracamintea nu-l ajuta la imaginea de "macho". Chestia e ca ma uit pentru a 4-a oara cred la videoclip si nu inceteaza sa ma uimeasca. Tipu chiar crede ca e cool!

Tivadar Emanuel spunea...

io nu am avut rabdare s ama uit nici la un sfert din clip :))