miercuri, 17 februarie 2010

BLOOD ON CANADA

Vroiam sa va spun azi de cat de minunat este filmul nou al Sandrei Bullock, The Blind Side. A luat Globul de Aur pt el, sper sa ia si Oscarul, pentru ca oricat mi-ar place Meryl Streep, Sandra a jucat minunat acest rol. I s-a potrivit ca o manusa. Va las sa citit pe imdb si sa vedeti mai degraba filmul, pentru ca e o poveste trista dar cu multe rasete puse unde trebuie, un basm, ce sa mai!

Terminand paragraful anterior cu o nota asa de vioaie si bine dispusa, trebuie sa devin grav din nou. Nu imi va fi greu, pentru ca imi aduc aminte ce am vazut acum nici 5 minute si e de ajuns. Stiam de chestia asta, am mai aflat de ea acum 3 sau 4 ani cred, cand o amica de la Iasi imi daduse link catre filmulete cu asa ceva si link catre o petitie Peta.

E vorba despre vanatoarea de pui de foca a canadienilor care se petrece primavara de primavara. Anul acesta va urma se pare Jocurilor de Iarna. Canada e o tara minunata, are atat de multe plusuri fata de SUA si nu prea are minusuri. Afara de aceasta pata rosie putrezinda.

Nici nu stiu ce sa va spun mai mult, va las mai degraba sa va uitati la aceste doua filmulete, primul arata cum sunt omorati puii, al doilea ce se intampla cu ei apoi. Ei explica faptul ca puii sunt asa de mici cand li se intampla asta ca unii nici nu au avut parte de prima lor mancare solida. Si aproape 40% din ei sunt inca vii cand sunt jupuiti de piele.

Daca vreti sa semnati o petitie(eu nu am bani sa donez, insa macar o petitie semnez si duc vorba mai departe) o puteti face aici sau aici sau aici. Alte sugestii prin care puteti ajuta gasiti aici!

ATENTIE!!! Imaginile sunt EXPLICITE, nu va uitati daca nu suportati!!!







3 comentarii:

Scarlett spunea...

Am mai vazut si eu filmuletele astea mai demult si nici atunci, si nici acum, nu am putut sa ma uit. Macar de nu le-ar chinui asa tare...

Ana spunea...

1.Vazut si placut "The blind side" si intre el si "Julie and Julia" si eu i-as da oscarul Sandrei cu toate ca mor dupa Meryl Streep dar asteptam ziua decisiva(7 martie parca)
2.Vazut si astea dar nu placut...Sunt de acord cu tine, Canada ii e superioara Americi la multe dar la asta au cam dat-o in bara... Pe primul video daca nu ma insel la un moment dat scrie ca a lovit asa de multe ori puiul incat pare un criminal...si dupa mine cam asta sunt..
PS:stiu ca le ai cu filmele dar uite cateva si de la mine... Up in the air, An education,si a aparut pe 14 Valentine's Day, foarte asteptat de multi prieteni de ai mei, asta e nevazut si la mine...iar mai vechi ar fii Pianistul(my favorite)...
Seara faina

Anonim spunea...

...cred ca pana la urma suntem tot niste animale si noi...reportajul filmat intr-o localitate din Moldova , cand niste "sateni" au macelarit un pui de porc mistret( incoltit de altfel din toate partile) cu un sadism iesit din comun, mi-a dovedit ca afirmatia de inceput este cat se poate de indreptatita!