luni, 16 noiembrie 2009

Bad Romance

Am mai scris de ea, nu stiu daca s-a lasat inteles ca imi place muzica ei, si imi plac si videoclipurile ei. Muzica, incepand cu Just Dance, avea un sound mai aparte, si videoclipurile erau all glamorous and stuff. Plus ca in fiecare video avea niste outfituri care de care mai traznite, si erau niste lucruri ciudate in fiecare, aveau ceva out of the ordinary. Evident, vorbesc de Lady GaGa

Bad romance nu e strain de reteta asta. In primul rand, dansul e mai rapid ca muzica. Ori asa mi se pare mie, iar diferenta asta de tempo m-a atras intotdeauna(fie ca dansul e mai rapid, fie ca muzica). In al doilea rand, videoclipul e destul de eclectic. Pe langa outfiturile super freaky cu care deja a obisnuit(alea albe seamana cu ce a aparut ea la MTV Music Awards parca), apar tot felul de influente coregrafice, de la twist pana la MJ cu al lui Thriller.
Desigur, apare cu niste ochelari funky, semnatura ei.

Chestia e ca la final, cand apare in outfitul ala rosu, si cand o arata din profil, seamana cu Amy Winehouse. Amuzanta e scena cazii, in care are niste ochi imensi(nu-mi explic logica, motivul acestui artificiu) si scena finala, on the death bed. Videoclipul e de exceptie. Prima oara nu mi-a placut melodia, dar din a doua ascultare a ramas implantata undeva in creier...


2 comentarii:

Scarlett spunea...

La inceput nu prea ma dadea in vant dupa ea, dar incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult.

Anne spunea...

e okay melodia, se putea si mai rau :)