vineri, 27 noiembrie 2009

Conspiration Theory

Mai nou avem si noi vaccin impotriva noii gripe. Eu nu mi-am facut decat o singura data antigripal, si atunci eram cu antrenoarea de la atletism(Da, am facut atletism un an si ceva prin generala, stiu ca e greu de crezut dupa poze.), deci l-am facut ca trebuia mai mult. Chestia e ca exact ca si aceasta minunata gripa care a speriat vestu, sau ma rog, si estu, sudu, nordu,etc..., si acest splendid vaccin este deja controversat. Deja se stie(sau poate alfa cel interesat sa afle) ca noul virus este fabricat in laborator, fiind alcatuit din alti 3 virusi care nu s-ar fi putut uni niciodata in natura, ca si in 1929 a fost Marele Crah, insotit de gripa spaniola, Spanish Influenza, acum e Criza 2008-9-10-... insotita de gripa aviara, porcina,sa vedem la anu ce-o aparea.!
Vazusem anul trecut in toamna la spanioli cum ca suntem prea dependenti de antibiotice. La orice raceala bagam in noi antibiotice. De aceea trebuie sa apara si mai multe antibiotice, pentru ca ajungi sa fii imun la efectul unora. Sau ma rog, nu devii tu imun, ci virusul. Ca de aia se si schimba antibioticul la raceala daca in o saptamana nu-si face efectul, caci e nevoie de altceva, si mai puternic.

In fine, uitati-va la filmulet.

Diseara sau maine pun niste chestii misto pe blog! ;)






Un comentariu:

Mihai spunea...

Eu nu voi face vaccinul in nici un fel. Eram hotarat si inainte sa vad clipul asta. Se urmareste controlarea populatiei masive si realizarea de profituri mari. Ii astept cu urmatoarea lor MARE idee.