miercuri, 25 noiembrie 2009

Some nice stuff

Azi mai toata ziua am fost fara voce. Adica si acum de fapt sunt cu gatul in pioneze, si nu vorbesc normal. Mai misto e ca azi mi-am dat seama ca nu pot vorbi abia cand am ajuns la scoala si am dat ochii cu femeia de serviciu. Ca asa e cand stai singur si esti inca in toate mintile(desi exista exceptii de la orice regula), adica nu vorbesti de unul singur prin casa. Si daca toata ziua am fost "voiceless", nu cred ca voi incepe acum sa imi iau revansa,ca de fapt nici nu stu unde vroiam sa ajung cu firul asta de idei. In fine, ideea e ca am 2 videoclipuri interesante de vazut, si nu uitati de postul anterior. Am reusit si am recuperat cateva din lista initiala, insa nu sunt nici jumate.






Mai aveti si urmatorul lik, la care nu este embed:

http://www.youtube.com/watch?v=ddatirGuz1I

Un comentariu:

Mihai spunea...

Filmul cu profesorul de mate e bun, chiar foarte bun. Asa profesor sa fii si tu :) Foarte rar oamenii din profesia asta ies din tipar cu asa ceva. Cred ca am avut si eu de cateva ocazia sa vad asa ceva in toti anii de scoala. Dar Robert Muraine e pur si simplu fantastic. FANTASTIC! Ma mai uit la cateva videoclipuri cu el pana ma plictisesc.