sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Sick of being so sick!







As I promised, iata-ma cu un nou post. Sunt foarte suparat pentru ca am fost ieri la doctor si a vrut sa ma bage pe injectii cand m-a ascultat la plamni! I-am explicat frumos ca I don't do flu shots si ca oricum nu are cine sa-mi faca(ca era vorba sa stau ca pe vremea cand eram bebel sa imi faca cineva injectie la fiecare 6-8 ore). Am scapat de injectii, insa m-am ales cu o reteta de 1 milion. Din care antibioticul(aproape 40 lei) nu e comopensat. In rest, am strepsils, occilococcinum, si nurofen si bromhexim, care, compensate, m-au ajuns la 56 lei. Misto, nu? Si nici nu-s pastile care sa ma tina 2 saptamani macar. Si tare sper sa nu mai fie cazul de o noua reteta si sa-mi treaca cu asta. A, si chestia si mai frumoasa este ca de la atata tusit, am ramas fara voce. De tot adica. Miercuri si joi, pentru ca am fost la scoala, m-am fortat sa vorbesc, si de ieri, de vineri, am descoperit ca nu prea mai am ce forta. Si azi si mai rau. Astfel, recomandarea doctorului este 7 zile with no speaking. Ceea ce include si toata sapt viit, cand iar am ore. Cred ca o sa dau lucrari peste lucrari, nu stiu ce voi face...

Eh, m-am saturat de chestia asta fara glas. Nu pot sa vorbesc nici e vreau, sunt acasa si nu ma pot duce pe nicaieri si pe la nimeni ca nu are rost, nu pot numai sa ma uit la celalat cum vorbeste. Si vorbeste juma de ora, o ora... Am vacanta si stau in casa! Si macar daca as fi stat dezblehuiat sau mai stiu eu cum, dar am racit pentru ca am prins un weekend calduros aici, si eu venisem numai cu haine groase din sat. Asta de Sf Mihail si Gavril. Atunci am racit,mi-a mai trecut, apoi iar m-a luat.
Trebuie sa cam inchei, ca trebuie sa ma duc in piata sa iau antibioticul(ieri nu aveam destui bani la mine, cine dracu se astepta la 1 milion?) si apoi trebuie sa ma apuc de facut varza calita, ca asta am decis sa gatesc. Nasol ca nu e mama sa-mi faca ea cum stie ca-mi place, si de data asta nici nu pot suna vreo matusa sa aflu cum, I'm on my own. Am gasit ceva pe net, dar nu e cum am vazut la mama, but I guess it will have to do!
Apropos, stii cat urasc ca nu pot sa cant odata cu melodia din winamp? I HATE THIS!!!




Va las cu doua videoclipuri. In primul e vorba de o nunta, de fapt, partea cu altarul. Cei doi sunt norocosi ca se au unul pe altul, si asemenea prieteni si familie! I am truly gealous of them!

Al doilea, e cu un gay feminizat(din cate imi dau eu seama) care danseaza de rupe, la un festival, un concert mai hipiot(cam asa e muzica, cam asa sunt si aia pe acolo, hippies - nu ca as avea ceva cu ei). Tipul e sarit de pe fix. Adica, mi-ar place sa am his balls, sa pot sa dansez cum imi vine, fara sa imi pese ca nu stiu sa dansez, de cum arat, daca se uita lumea la mine. Pe el, fiind american, nu-l intereseaza asta, pt ca americanii stiu sa se distreze. Noi europenii suntem mai scortosi din fire, chiar si cei care au pretentia ca sunt fun to be around with. Va recomand sa va uitati la tot filmuletul, muzica e destul de interesanta, bucata cu Unstopable de la Santigold(cam ultima) e super tare. Si la sfarsit se intampla something amazing, dovada vie a ceea ce va ziceam mai devreme de americani.

Enjoy a good laugh!









2 comentarii:

Mihai spunea...

Nu sunt primii cu ideea unui dans de nunta, dar asa ceva nu am vazut. De obicei dansau doar ei si era doar la petrecere. O bila alba pentru salturile acrobatice ale nuntasilor. Iar gay-ul feminizat e... E cam rosu de la stat in soare (nu s-a dat cu crema). Dar a reusit sa stranga cel putin 100 de oameni spre sfarsit :) Deci trecem peste faza cu honosexualitatea.

Anonim spunea...

...cum se face ca mai toti medicii de familie "recomanda" si prescriu pe retete medicamentele scumpe, care, logic nu sunt compensate!?...asa am patit-o si eu de vreo cateva ori,iar anul asta am luat "raceala" imi propriile mele maini- cum se zice - si ...da, eu sceptica din fire, care nu cred decat in medicina conventionala si care...ei da eu am luat capsule produse de Fares "raceala si gripa" si da...mi-am revenit...ce strepsils...faringosept tata...da, stiu cum e cand uuppps! nu poti vorbi...iti dai seama ce rau e sa vrei sa vorbesti si sa scoti doar niste sunete...ma rog, ceva ce seamana cu sunete...a si tusea..eh pe ea am calmato cu tusin..a mers dar l-am terminat...a fost din aia rebela...