joi, 4 martie 2010

EVERYTHING HAPPENS TO ME !

 


Nu-i asa ca ati avut reactia asta de sute, poate mii de ori? Ei, la fel am patit si eu azi. Ma chinui de ceva timp
sa cumpar un laptop, as you probably can recall. Incerc sa-l cumpar din afara, si de fiecare data cand apare o oferta noua e mai scump. Si azi am aflat ca inafara de faptul ca e mai scump cu 20 lire, mai este si o taxa perceputa de vama romana. Sa innebunesc! Si taxa nu e chiar de ici-colea!

Colac peste pupaza, am fost informat ca pana la 1 iun trebuie sa ma mut iar, sa-mi caut alta gazda. Eu acum stau in gazda in apartamentul surorii unei colege, sora care e plecata in afara. Si inainte era vorba sa se reintoarca pe 1 iul, acum vine pe 1 iun. Pentru 2 saptamani nenorocite, trebuie iar sa trec prin true hell cu cautatul unei noi gazde, si mutat. Si sa-mi mai vina sa o iau la anu de la capat?! M-a intors pe dos chestia asta. Plus ca si la munca a fost o atmosfera naspa.

Azi a fost baba mea. Frumoasa baba, nu am ce zice, cam rece insa foarte insorita. Deci o sa fiu tot anul un zambet, insa o sa mai si musc din cand in cand probabil. Sau voi fi rece si anul asta, si cald doar de suprafata.
Oricum, pe cat de innsorit a fost afara, in mine era foarte innourat. Se pune si vremea dinauntru de babe, sau numai ce-a de afara?

Niciun comentariu: