marți, 9 martie 2010

Titlul blogului anterior se repeta, devine chiar un motto...

 
    
      
Totul incepe duminica seara, dar revin la asta cand voi atinge subiectul respectiv. Momentan vreau sa povestesc despre seara de 8 martie, seara in care scoala noastra a organizat o petrecere(venea cine vrea) si am zis sa merg si eu. M-am distrat pe cinste, muzica populara mai mult si ceva latino,insa nu ma asteptam la altceva. Merge oricum,fata de manele...  M-am incalzit bine de la tuica si vinul era dulce ca mustul(mie imi place vinul dulce), am dansat, am cantat. M-am simtit foarte bine, si sincer abia astept banchetul de la a 8a.


Si acum revenind la seara de duminica, am vazut in timp ce eram la o prietena, un laptop misto la Real. Era 1600 lei si avea si geanta si router cadou. Am presupus ca procesorul era de 2,2, pentium dual, cu vreo 2 sau 3 Ghz ram, si 250 sau 320 hdd. am sunat in stanga si-n dreapta sa ma imprumut cu 4 milioane, si am reusit intr-un final, urcandu-ma in masina cu un prieten si fugind la Real. Acolo, stupoare, laptopul avea un mizilic de 1,2 Ghz, nicidecum 2,2. Atunci am priceput de ce era asa ieftin, insa nici pana acum nu am priceput cine ar cumpara blestematia aia. In fine, am mers si la Flanco, in galeriile Real, nimic sunb 1700, evident. De acolo, la Altex Megastore, dar era trecut de 18, deci inchis, si la Domo in Kaufland. Si Domo era varza la oferte de laptopuri, toate peste 20 mil, ca si la Flanco.


Intr-un final, intru iar pe net cand ajungem iar acasa la prietena la care ne stransesem pentru o cansta, sa vedem ce am pierdut de la oferta Altex. Si acolo am gasit un Fujitsu Siemes misto la 16 mil, si am zis ca-l iau. Am facut in asa fel incat sa pot sa plec din Galati spre Ghidigeni la 9 jumatate, caci  abia la 9 deschidea Altexul. La 9 fara 10 eram deja in fata magazinului, pt ca sincer nu mai aveam stare acasa. Intru, vad Fujitsu, insa nu avea 250 hdd cum vroiam eu, ci 160. Avea 1.8 Ghz, dual core si 2 gb ram, cu maxim 2. nu prea imi convenea, cel de pe net era mai bun. Insa nu-l avea pe stoc. Si am vazut pierdut printre alte laptopuri, pe alt culoar, muult mai distantat,un laptop la fel ca si fujitsu de mai sus, 1.8, 2gb ram, 160hdd, numai ca era HP. am zis ca se merita acel hp la 16 mil, si ca ma pot multumi cu 160 hdd, ca si asa acum am 40,deci oricum o a fie plenty of space. Asadar am cumparat laptopul. Cei de la Altex mi-au zis ca daca am probleme sa revin in 24h. Am zis ca nu va fi cazul, si ca il iau cu mine la Ghidigeni, nu-l las prietenului de deunazi sa se ocupe el de laptop. Si prost am facut. Ajung ieri seara acasa, de la scoala, si-n putinul timp pe care il aveam(1h) pana la petrecere, m-am pus de instalat 7-ele pe laptop. Merge el frumos, fac partitiile, si cand sa copie fisierele, da eroare. Recunosc, nu era un dvd de calitate, ce am gast si eu duminica pe la 1 noaptea, cand am plecat de la jocul de canasta(nu aveam dvd cu 7, doar xp). Deci am zis ca o fi de la dvd, insa cand am vrut sa pun XP, care pe compul asta merge, nu a mers nici ala, tot eroare.


Bogdan, prietenul meu de mai sus, zice ca trebuie driver pt hdd, ca il vede dar nu-l recunoaste sau ceva de genu. La service cica nu prea are ce sa-i fara fara SO. Asadar, driver pt hdd nu se gasste, a gasit tot pt XP, si cautarile pt un driver pt 7, continua. Acum dau jos un al 7, si un Vista, si le incerc pe ambele. Ma uit la el cat de frumos e, si mi-e o ciuda de nu mai pot. Dintotdeauna am avut ghinion si peripetii la electronice, doar telefoanele si camerele foto vad ca tin la mine.


Asta e, imi place la nebunie ca e negru-negru (nu vroiam culoare stearsa si nici argintiu), ca e wide, ca are camera web si nu mai stau sa ma complic cu cealalta, si sigla de pe spate. Si ca e al meu. Deci cand va merge o sa-l iubesc de-a binelea!








 

5 comentarii:

Bogdan E spunea...

E driver-ul SATA :P Oricum, speram ca va merge sa-l facem si ca nu ne vom chinui prea mult :-s

A-30-something spunea...

Sa-ti traiasca si sa te bucuri de el :)

Cristian spunea...

Sper sa-l resuscitam succesfully si apoi sa traiasca, precum spui, Leah! Mersi de urari! :)

Mihai spunea...

Win7 nu are nevoi de drivere SATA. Daca nu reusesti sa-l pui pe picioare, te ajut eu sambata sau duminica, ma suni tu :P Arata frumos rau de tot, sa-l stapanesti sanatos

Cristian spunea...

Avea un test hdd in Bios, insa nu reuseam sa salvez dupa ce faceam pt ca intram aiurea in bios. acum laptopul are win 7 pe el, si merge. :)