vineri, 12 martie 2010

New device

Asta e prima postare de pe laptop, si va fi una scurta cred. Ma bucur ca am reusit sa-l iau, si  desi Mihai nu prea a avut alte cuvinte de lauda la adresal lui decat ca arata bine(intr-adevar, la capitolul performanta nu sparge gheata, dar e mult, muuuuult mai bun decat PCul pe care il aveam), mie imi ajunge asa cum e, pt ca nu il folosesc decat pt net, filme si editare de documente. Nu editez poze, nu joc jocuri, deci nu am nevoie de state of the art technology pe el. Poate hddul mergea mai mare, dar momentan e mai mult decat gol so...
Am vorbit deja de 2x cu o prietena plecata in UK, oe skype, lucru pe care nu-l faceam de la PC, caci camera mea video cam are fite, si ma enerveaza. Si inafara de asta, de azi o sa am comp si la Galati, in weekend, nu a mai vazut casa aia calculator in ea de ceva vreme...


Va las cu doua videoclipuri, unul cu noua piesa a lui Michael Buble, cantaret ce mie personal mi se pare ca are o voce divina! E cam old school, mi-aduce aminte de Sinatra, canta jazz, si e super tare tipul. Al doilea e cu the runner up(parca asa se spunea) de la The American Idol, de anul trecut cred, Adam Lambert. A castigat altul, mai cumintel, mai plain. Imi place vocea lui Adam, insa nu pot sa spun ca ma omor dupa el ca appearence. E gay, asta e clar, a si recunoscut-o, insa e un gay rocker. Si aici e masculin, aici e mai efeminat. Plus coafura aia, care parca e prea mare, deci, totally feminine. Of, gay sa fie, dar unde e un Freddie Mercury? Repet, melodia e super, si el probabil va ajunge un mare star, are what it takes...







4 comentarii:

Scarlett spunea...

Ahaa! Deci am zis eu bine ca aduce a Sinatra! M-ai plagiat! :D

Cristian spunea...

Ai intuit bine pt ca chiar a interpretat pe albumele lui si melodii de ale lui Frank Sinatra si nici una prost.

Mihai spunea...

Sa stii ca punand in balanta pretul cu performanta, nu ai iesit rau. Ai mare grija de el, eventual sa faci o imagine la partitia cu Win-ul folosind un soft ca Macrium Reflect Free. Pana la urma, utilitatea finala a unui produs e data de cel care-l utilizeaza. Asa isi cumpara lumea Hummer-uri ca sa mearga la piata cu ele. Sa te bucuri de laptop :)

Tivadar Emanuel spunea...

Sa-l folosesti mult si bine! :)