joi, 4 martie 2010

Babele






Astazi e baba mea. Dimineata era innorat, acum, pe la 9 jumate e ceva ceva soare. Soare a fost si ieri, insa a si plouat la un moment dat(si au fost niste nori groaznici) si a fost si un curcubeu. All in all, a nice day, ca a fost si cald. Seara s-a racit rau.
Vedem cum o fi azi, oricum, ca si Addamsii, iubesc vremea rea, furtunile, mi-au placut si m-au fascinat mereu. Inainte cand stateam la etajul 7 imi placea la nebunie sa stau la balcon si sa ma uit pe geam la ploaia torentiala, la nori, la atmosfera curatata parca(nu de alta, dar mai departe, in fundal, era Sidexul).Uneori stateau si ai mei, exact ca in poza de mai sus :)).  Si totusi azi as vrea sa fie cald si frumos. Pe Underground weather zice ca sunt 20-30% sanse de precipitatii, ceea ce inseamna ca va ploua, caci de regula la 20% sanse in sus se intampla. Naspa e de cei cu baba pe 5,6,7 ca va ninge cica!! =))

2 comentarii:

A-30-something spunea...

Ooo nu, baba mea e pe 6 :( Pot s-o schimb? Vreau sa fie pe 2, ca atunci a fost soare toata ziua!

Scarlett spunea...

Si eu tot pe 2 vreau :)). A mea o sa fie maine, pe 5. M-am ratat: ninsoare, lapovita, cod portocaliu :))