duminică, 28 iunie 2009

Alterarea ADNului



Acum de cand cu moartea lui Michael am reusit sa-i vad si eu copii. Azi chiar, la tv, ca discutau despre cui va ramane custodia lor. Acum nu am de gand sa vorbesc despre chestia asta, ma intereseaza catusi de putin. Mie mi se pare interesant un alt fapt. A reusit cineva sa observe faptul ca acei copii sunt copii albi normali? Acum nu va ganditi la mai stiu eu e prostii si absurditati.
Ma refer la faptul ca daca parintii sunt unul negru altul caucazian intodeauna va iesi un mulatru. Acel mulatru poate fi mai deschis la culoare sau ma inchis. Dar tot mulatru e si are trasaturi de negru, chiar si daca numai culoarea mai inchisa a pielii.
Ori acesti copii parca sunt facuti de doi oameni caucazieni. Acum, eu stiu ca toti zic ca el si-a facut operatii chirurgicale si tratamente ca sa-si albeasca pielea. De ce?, numai el stie. Poate ca se simtea marginalizat in lumea muzicii ca negru. Paote avea dreptate. Poate ca nu asta este, in fine... El stiu ca pretindea ca are nush ce boala(nu cred ca a mai fost auzit de vreun negru cu boala asta) care ii albeste pielea. A, si vorbesc de culoarea lui numai, nu am leg de operatiile la nas si alte chestii.
Baiatul cica ar semana cu el, insa nu este mulatru. Fata parca ar fi facuta de blonzi, nici macar de bruneti. Eu nu stiu ce fel de tratamente si ce operatii si-a facut omul asta, dar ori nu sunt copii lui, ori s-a distrus in asa hal incat sa-si modifice ADNul. Eu alta explicatie nu am. Copii aia trebuiau sa fie mulatrii, macar unul sa aiba parul cret(ati observat ca el nici parul cret nu-l mai avea? poate ca si-l intindea el pe placa, dar nici copii lui nu au parut cret ca de negru, fata ce-l are mai ondulat). Eu chiar nu stiu ce sa zic, voi aveti vreo parere legata de acest subiect?

3 comentarii:

A-30-something spunea...

Mai si eu mi-am pus aceleasi intrebari, pana acum nu am primit niciun raspuns satisfacator. Poate ca nu sunt copiii lui naturali...

EoO` spunea...

Daca vrei sa stii copii lui sunt albi fiindca el ia fkt cu sotia sa (fosta) care avea tenul de cloare blond.Si este ceva normal sa i se schimbe ADN-ul fiindca particulele celulare din piele au pori care patrund in compozitia ADN-ului.Stiu mai multe despre el fiinddca fratele meu a fost in 2008 la inceputul anului sa ii ia interviu.
Si apropo mai este posibil ca ADN lui sa se schimbe din faptul ca avea acea boala "VITILIGO" pe care o mosteneste de la tatal sau.

Unknown spunea...

http://stirileprotv.ro/show-buzz/michael_jackson/michael-este-tatal-biologic-al-copiilor-sai-vezi-video.html uita-te la video-ul asta