joi, 25 iunie 2009

Satul!

Nasol de tot cu joabele astea! Am aplicat in stanga si-n dreapta, unde m-as pricepe, unde nu prea, pe net, prin ziare, nimic! Imi vine sa ma dau cu capu de toti peretii cand vad ca mai stau in o mana de bani ca nu stiu ce sa iau din piata ca sa-mi ajunga cat mai bine pe viitor(o investitie buna) si cand vad ca nimeni nu ma suna, nu ma contacteaza. E si vara de acum, nimeni nu vrea pregatire, totul e de-andoaselea! Sunt foarte deceptionat si suparat. Nu sunt inca deprimat, insa cred ca urmeaza, daca lucrurile se mentin asa.

Si venind vorba de vreme, se mai termina odata cu perioada asta de imperechere? Acum 3-4 zile erau niste mate pe afara care scoteau urletul ala specific de imperechere, si bineinteles ca am dormit foarte greu. Colac peste pupaza, dimineata ma trezesc in batai puternice de aripi si mers pe pervaz. Cand colo, ce sa vad, cei doi porumbei din teiul din fata blocului(care imi vine in fata ferestrei de la balconul din bucatarie,ca tot am zis sa culeg cateva flori de tei) se curteau de zor prin copaci si pe pervazul meu. Se curteau, si-o trageau... in fine. Ma rog, el de fapt incerca, ea o facea pe inabordabila. Desi sunt impreuna de cand eram eu mic, tot il mai pune pe jar. Uite asta e de laudat la un cuplu, nu?:)) Mda. Si zboara de pe pervaz in copac(tot aproape de fereastra). Ganguresc, scot sunetul ala al lor, timp in care masculu nu inceteaza sa bata din aripi incercand sa o calareasca pe porumbita.
Apropo, nu-s bolnav, pur si simplu m-am uitat sa vad ce se tot aude, si cu stupoare am vazut scena. Am ramas mirat pentru ca in atatia ani e prima oara cand iii vad asa, inainte cine stie pe unde si-o trageau... :)) Nu am zabovit prea mult uitandu-ma la ei, gonindu-i evident, ca sa ma pot culca la loc.

Si as dormi incontinuu, as dormi ani, ca sa trec peste perioada asta naspa si sa nu ma distrug mental si fizic. Poate fac si din tantar armasar, insa... e naspa rau!

Un comentariu:

A-30-something spunea...

Offf, stiu cum e cu joburile, dureaza 1000 de ani pana te suna cineva. Eu m-am intors in Ro in aprilie, am inceput sa aplic la sute de joburi si abia dupa 3 saptamani m-a sunat cineva. M-am angajat pe 1 mai, consider ca am fost norocoasa, am o prietena care tot cauta din februarie...