joi, 4 iunie 2009

Cel mai tare post TV pe care l-am vazut!

Pentru cei care nu stiu, am fost plecat cam vreo 10 luni in Spania. M-am adaptat greu,din cauza unor motive ce nu le voi enunta aici, si cand am plecat mi-am dat seama cat de mult mi-a placut acolo. E cu totul si cu totul alta lume, un nivel de civilizatie la care noi o sa speram mereu si niciodata nu cred ca-l vom dobani.
Mi-am adus aminte de niste promo-uri pentru serialul Anatomia lui Grey, acompaniate de melodia lui Dido(Don't believe in love).Serialele cele mai tari erau date de postul Cuatro(4) de aceea spune la inceput Las series eligen cuatro(Serialele aleg cuatro.). Dadeau Anatomia, House,Kyle XY,Brothers and Sisters, Gossip Girl, si mai multe. Revenind la melodie,acel promo tv era singurul loc unde o puteam asculta, deoarece nici la radio nu o dadea inca, si eram disperat sa vad reclamele acelea mai ceva ca un fan inrait sa-si vada serialul iubit pentru ca imi place Dido, iar melodia era wwo...wwoa..WOAH!!!. Ceea ce se intampla in serial se imbina perfect cu mesajul melodiei.
Nu cred ca veti intelege tot din ceea ce zic aia pe acolo(evident serialul e dublat in spaniola) insa nu asta conteaza,cei care v-ati uitat la Anatomie, stiti cam despre ce e vorba si ce anume trateaza ca tematica, si trebuie numai sa... simtiti! Enjoy!






Niciun comentariu: