luni, 1 iunie 2009

Impresii despre filme


Am vazut de cand am venit incoace Mumia 3 si Madagascar 2. Decat asa, mai bine nu le mai faceau. Rachel Weisz a stiut de ce nu a jucat si in a 3-a parte a Mumiei. Si a doua a fost slabuta fata de prima, dar a 3-a chiar a lasat mult de dorit. Atatea clisee, cum vezi numai in filme de mana a 2-a! Pacat de Michelle Yeoh, pentru ca sincer chiar imi place de ea, si nu prea a jucat in filme proaste. Jet Li face filme de actiune, nu am asa mari pretentii de la el, iar Brendan Fraser e cu comediile,dar chiar si asa ma asteptam ca un film cu nume mari sa fie mai bine scris.
Madagascar 2 a lasat mult de dorit. Nu se compara cu primul nici cat negru sub unghie! Faza cu babuta mi s-a parut foarte trasa de par. Inteleg ca e desen animat si ca totul este posibil, dar chiar sa vezi o babuta mica (oricat de a dracului ar fi) ca sare pe leu si-l bate? HELLO?!?!?! Unde traiti domnii scenaristi? Nu vi se pare putin cam aiurea, chiar si pt un desen animat? Si sa mai si insiste pe chestia asta in felul in care au insistat in film...
Am vazut si a 81a Premiere a Academiei de Film(aka The 2009 Oscars) si mi-a placut, m-am distrat. Nu stiu daca este la fel de distractiva decat MTV Awards sau altele de genul, pt ca acela e destinat publicului obisnuit pe cand la Oscaruri sunt invitati numai oamenii din lumea filmului si presa. Spectacolul dureaza vreo 2h30' parca, si m-am cam plictisit pe alocuri, pt ca erau multe filme pe care nu le stiam, si pt ca in specatol, chiar si cel filmat, premiaza tot ce inseamna film, de la scenariu si pana la produsul finit.
In concluzie, a fost un spectacol pe cinste!

Niciun comentariu: