sâmbătă, 20 iunie 2009

My lovely cat!

Un prieten mi-a dat un link (o poza) catre un site foarte drag mie- Lolcats. M-am amuzat cat m-am amuzat eu, uitandu-ma pe acolo, si deodata m-a cuprins un dor nebun dupa pisica mea.

Arata ceva de genul
(nu avea botul asa ascutit)

Era o mironosita si jumatate, multe pisici au numele "printesa", ei ea nu avea nume(o chema original Bilutza, da cum sa-i zic asa?) si o pasaiam, nu o strigam dupa nici un nume, insa se comporta ca o printesa. Avea niste nazuri, si ifose cum rar vezi la pisici(de ex ceea ce pt pisici ar fi super atractiv, pe ea nu o atrageau), nu vroia sa stea la mangaiat insa venea noaptea sa te trezeasca sa o mangai... Ei, o figura, si imi lipseste....

4 comentarii:

Raluca Mihai spunea...

Stiu cum e sa iti fie de dor de o pisica. Pe a mea o chema Xena si are un an si putin de cand nu mai e pe aici si parca e o vesnicie. Same here...

A-30-something spunea...

Dragalasa, ce dulce e!

Unknown spunea...

Pe 12 martie anul acesta motanasul meu a murit, era din rasa snowshoe, era genul de motan care ar fi iubit pe oricine, o mangaiere ptr sufletul oricui, nu pot spune in cuvinte cat de mult imi lipseste, pentru mine era ca si un membu al familiei, nu era doar un motan. Stiu ca vine cam tarziu comentariul dar simteam nevoia sa spun asta.

Cristian spunea...

Mi-e frica sa vad cum moare cineva drag, nu vreau sa stiu prin ce treci...