miercuri, 17 iunie 2009

O poveste frumoasa

Tocmai ce am vazut un minunat film. Nu prea am stat sa ma uit pe imdb despre ce este vorba in "Marley and Me" pentru ca am plecat de la premiza ca un film cu Jennifer Aniston si Owen Wilson trebuie sa fie bun. SI eram bucuros ca el s-a apucat iar de munca dupa episodul neplacut pe care l-a trait, si ma bucur ca si ea e din ce in ce mai bine,pentru ca a iesit cel mai prost din relatia cu Brad Pitt,desi el si Angelina trebuiau sa traiasca un moment de nepopularitate(dar oamenii asa frumosi si iubiti, se pare ca pot scapa cu orice). In fine, nu despre asta este vorba, ci despre filmul mai sus mentionat pe care eu il credeam a fi o comedioara romantica. Perfect pentru a trece timpul si pentru a mai uita de anumite aspecte ale realitatii! Sa dovedit a nu fi o comedioara romantica simpla(nu ca ar fi un film plin de substanta) ci pur si simplu o poveste cu anumite aspecte comice(din cate am inteles este ecranizarea unui bestseller-din trailerul prezentat mai jos ). Prezinta viata unui caine, parte integranta a unei familii. Ceea ce vreau sa spun este ca preazinta atat cainele, cat si familia cum evolueaza de-a lungul timpului: cainele creste, primul copil, marire de salariu,posibilitatea de a da cainele afara, al doilea copil,, neintelegeri in cuplu, al treilea copil, schimbare job si oras, copii cresc, cainele imbatraneste. De ce e interesant filmul de vazut? Pentru ca acel caine este o pacoste netolerata nici de dresorii de caini, si povestea chiar este una frumoasa si induiosatoare. Nu e nimic gen Lassie, uras povestile gen Lassie!(Asta pt cei care nu vor , ca si mine, un film plin cu dulcegarii cu animale de companie.)



2 comentarii:

Mihai spunea...

Am crezut ca e ceva siropos. Am auzit de carte la fetele Gilmore, cand prietena lor (cea grasa, nu-mi mai aduc aminte acum de numele ei) ii spune lui Lorelei mama sa caute un barbat care vrea sa cumpere cartea ""Marley&me". Atunci Lorelei mama a spus ca ar putea fi gay :D Ideea e ca ele cautau un barbat care sa fie perfect din toate punctele de vedere :)

Cristian spunea...

Nu e siropoasa ci doar induiosatoare, si asta mai spre sfarsit. Te lasa cu o reactie de genul
Awww!

Nu e chick movie, sau cel putin nu dupa parerea mea